Servind

Maximální transparentnost a komfort při sjednání

Maximální transparentnost a komfort při sjednání

Pojistné produkty jsou pro většinu klientů složité a jejich podrobné porovnávání by zabralo několik dnů. Proto se před třinácti lety začaly objevovat první veřejné portály, zobrazující nabídky jednotlivých pojišťoven. Dostaly označení srovnávače. Vědí, co klienti nejčastěji hledají, a nabídky jim předkládají rychle a efektivně.

Slavia pojišťovna od počátku spolupracuje se všemi srovnávači. Považuje je za transparentní a férový komunikační kanál, vhodně doplňující nabídku fyzických zprostředkovatelů, poboček pojišťovny a Komunikačního centra.

„Podporujeme novinky v pojišťovnictví, které klientům usnadňují život, a proto jsme srovnávače začali využívat hned, jak se objevily. Sjednání smlouvy online a její uzavření pouhým zaplacením už díky tomu umožňujeme více než deset let, zatímco mnoho pojišťoven to lidem začalo nabízet až tak trochu vynuceně kvůli covidu,“ vysvětluje ředitel alternativní distribuce Slavia pojišťovny Ladislav Bělina.

Slavia prostřednictvím srovnávačů dodnes sjednala motoristům stovky tisíc povinných ručení a havarijních pojištění. Jednou z nejčastěji vyhledávaných se stala i v cestovním pojištění a pojištění majetku. Všechny pojišťovny však na tento komunikační kanál nepohlížejí jednotně. Srovnávače totiž mnohdy dokážou pojistné produkty seřadit nejenom podle ceny, ale umí je také hodnotit podle různých kritérií. Věnují pozornost například šířce připojištění, limitům plnění, kvalitě likvidace a podobně. Důraz tak logicky nekladou pouze na znalost značky nebo její sílu. Často se také stává, že produkty se špatným hodnocením na těchto portálech vůbec nezobrazují.

„Na srovnávače se v posledních letech dostanou pouze kvalitní pojistné produkty, které nejenom motoristům nabízejí co nejjednodušší obsluhu a nebojí se srovnání s konkurencí. Náš pozitivní vztah k moderní technice je známý, a proto jsme třeba začali mezi prvními využívat umělou inteligenci při likvidaci pojistných událostí u automobilů a standardně pracujeme s umělou inteligencí také při odhalování pojistných podvodů. O digitalizaci, která dala srovnávačům vzniknout, se opírá i Slavia pojišťovna,“ pokračuje Bělina.

Slavia pojišťovna srovnávačům důvěřuje. Nebojí se tak nabídnout své produkty touto cestou, protože od operátorů na srovnávačích dnes jejich zaměstnavatelé vyžadují velkou produktovou znalost. Problém Slavia nevidí ani v jejich cenové politice, protože sazby jsou na srovnávačích v podstatě stejné, jako u jiných prodejních kanálů. A pokud se nepatrně liší, je to z toho důvodu, že produkty jednotlivých pojišťoven jsou na nich upravené podle nejžádanějších kritérií klientů.

Datum zveřejnění

6.3.2023

Zdroj informací

Slavia pojišťovna

Foto: Slavia pojišťovna

Výběr jazyka

Autoopravář JUNIOR 2024

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2282 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál