Vyhledávač autoservisů GetFix navázal spolupráci s Boltem, který sdružuje kolem 10 000 vozidel taxi. Partnerským řidičům Boltu tento benefit přinese možnost slevy až 15 % v síti prověřených autoservisů na platformě GetFix i jednoduchou administraci objednávek, náhradních dílů a dalších informací o vozidle přes webové rozhraní.
V prvním měsíci se zaregistrovaly stovky uživatelů a postupně dojde k implementaci všech řidičů Boltu. Díky nahraným datům o vozidle ví autoservis vše důležité ještě před tím, než řidič do opravny dorazí. Podle proběhlých oprav mají majitelé vozů na jednom místě informace o použitých náhradních dílech i provedených servisních zásazích.
„Strategické partnerství mezi Boltem a společností GetFix přinese řidičům možnost pomocí intuitivního rozhraní vyřešit na jednom místě problémy s vozidly. Rezervační systém s prověřenými autoservisy umožňuje vytvořit online objednávku do tří minut. Výhodou celého systému je lokalizování pomocí GPS a vytipování nejbližších servisů. Vybraná autoopravna navíc ví, o jaké vozidlo se jedná a má připravený potřebný materiál. Za služby zákazník platí zpětně fakturou,“ říká ředitel společnosti GetFix Stanislav Toman.
Asistence zařídí přednostní odbavení v servisu i náhradní vozidlo
Služba navíc nabízí online asistenci manažera, který pomůže zařídit přednostní odbavení v servisu, odtah či náhradní vozidlo, řešení pojistných událostí, nákup pneumatik za velkoobchodní ceny, zajištění pojištění, financování vozidel či pomoc s jeho prodejem. Samozřejmostí je placení na fakturu, kdy řidič neplatí nic v servisu.
Správa vozidel je určena zejména pro majitele vozových parků. S Bolt GetFix účtem dostane řidič přístup k online asistenci, možnosti rezervace termínů i mimo pracovní dny, férové ceny a kontrolu nad kvalitou odvedené práce. Správa objednávek, hlídání termínů a SMS připomenutí, probíhá přes webovou administrativu.
„Portál GetFix pomůže našim partnerským řidičům vybrat vhodnou službu, například opravu, přezutí pneumatik, výměnu oleje a jiné, ke které uvidí celkovou slevu, na kterou mají nárok. Z vybraného servisu přijde během několika minut potvrzení, že s objednávkou počítají. Pak už stačí jen auto dovést do autoopravny a počkat, než bude hotovo,“ říká Vilém Štěrba, Operations Specialist společnosti Bolt.
12.4.2023
GetFix
Foto: GetFix/Bolt