Servind

Společnost carVertical oznamuje rebranding

Společnost carVertical oznamuje rebranding

Od počátku působení společnosti carVertical byla právě Česká republika pro ni vždy jedním z nejvýznamnějších trhů. Poskytovatel ověření historie vozidel nyní zahajuje rebrandingovou kampaň a představuje nový vzhled, velké inovace a změny produktů.

Kromě nového loga, barevného schématu a nápomocných znaků značky, které pomáhají uživatelům, společnost zcela přepracovala svou klíčovou službu – přehled historie vozidel. Služba bude k dispozici prostřednictvím webových stránek a zcela přepracované aplikace.

Snaha o oslovení širšího publika

V roce 2022 společnost provedla rozsáhlý průzkum týkající se potřeb a motivace svých zákazníků. „Ptali jsme se, proč lidé využívají přehledy historie vozidel, co se jim na naší službě líbí, jak vnímají trh s ojetými vozidly ve své zemi a jak nakupují ojeté vozy,“ říká generální ředitel společnosti Medonis.

Podle studie 63 % řidičů v Česku ví, co je to VIN, a před rozhodnutím o koupi vozu si jeho historii ověřilo. Mnoho řidičů se však při nákupu ojetého vozu stále ještě spoléhá na své štěstí. Vzhledem k tomu, že 23 % Čechů utratí za vůz přibližně 24 000 až 75 000 Kč, riskují v případě nevýhodného obchodu značnou ztrátu.

Kromě poznatků o rozdílech mezi uživateli v jednotlivých zemích z výsledků také vyplynulo, že přehledy historie vozidel jsou nadále vnímány jako služba pro milovníky aut či náročné uživatele.

„Jak se ukázalo, mnoho našich uživatelů je obecně poměrně technicky zdatných – a přestože máme rádi naši komunitu milovníků aut, posláním carVertical je činit trh s ojetými vozidly bezpečným a atraktivním pro běžné řidiče, kteří se o technické aspekty automobilů až tak moc zajímají,“ vysvětluje Rokas Medonis.

Společnost chce poukázat na skutečnost, že kontrola historie vozidla je důležitá nejen pro ty, kteří si chtějí vozidlo koupit. Může být užitečná i pro majitele, kteří se snaží udržet své vozidlo v dobré kondici, a také pro prodejce vozů.

Představení nového přehledu historie vozidla, aplikace a identity značky

Rebranding této celosvětové společnosti se netýká pouze vzhledu. Společnost carVertical představuje zcela inovovaný přehled, který bude přehlednější a atraktivnější pro různé typy uživatelů. Nový report bude například obsahovat více vysvětlivek k datovým záznamům, stejně jako informativní grafiku a rady.

Uživatelé mobilních zařízení budou moci využít přepracovanou aplikaci pro systémy iOS a Android.

Spolu s novým reportem a aplikací přichází i přepracovaný blog, který poskytuje užitečné tipy a odborně zaměřený obsah. Nový blog bude obsahovat infografiku a videoprůvodce, čímž se carVertical dostane do role užitečného pomocníka pro všechny, kteří se zabývají automobily. Tyto změny mohou napomoct i nezkušeným uživatelům odhalit a koupit vozy v dobré kondici, správně o ně pečovat a následně je prodat za výhodnou cenu.

Datum zveřejnění

22.5.2023

Zdroj informací

carVertical

Foto: carVertical

Fotogalerie

Výběr jazyka

Facebook

AutoWeek

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2776 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál