Automobilová dealerská skupina AutoPalace rozšířila své portfolio o další věhlasné automobilové značky. Unikátním projektem, který zmíněné značky prezentuje a nabízí ve svém showroomu, cílí na novou skupinu zákazníků – sběratele automobilových modelů. Vzniká tak první showroom modelů Hot Wheels v reálném prostředí prodeje a servisu automobilů.
Skupina AutoPalace na současném trhu zastupuje téměř dvě desítky značek. Jejich počet se nyní výrazně zvýší a s touto změnou se rozšíří také cílová skupina zákazníků o sběratele automobilových modelů, kteří si je pořizují pro radost a někdy i jako investici.
Sekundárně dochází k oslovení také mladší generace milovníků kultovních automobilů. S tímto záměrem si proto nechala skupina AutoPalace zpracovat průzkum u společnosti Mattel. Ten potvrdil, že v České republice je až 400 000 aktivních sběratelů v kategorii automobilů a dalších až 50 000 nových sběratelů každým rokem přibývá.
Právě pro ně otevřela skupina AutoPalace první showroom modelů Hot Wheels a chystá se otevřít i další zastoupení v rámci své dealerské sítě.
Pilotním projektem spolupráce dealerské skupiny AutoPalace se společností Mattel, významným americkým výrobcem a distributorem hraček působícím ve více než 150 zemích světa, je prodejna modelů Hot Wheels s prezentační plochou přímo v showroomu pobočky AutoPalace na pražském Spořilově.
Jedná se o světově premiérový showroom modelů značky Hot Wheels, která patřila v loňském roce mezi dvě nejsilnější značky koncernu Mattel. Součástí nového prodejního prostoru Hot Wheels, umístěného v prostoru pro značku Ford ve spořilovském dealerství AutoPalace, je také atraktivní prezentační plocha s instalovanou autodráhou pro testovací jízdy od stejného výrobce.
„Hot Wheels rozhodně nejsou jen hračkami pro děti, jak by si někdo mohl myslet. Nezanedbatelnou skupinu zákazníků tvoří dospělí sběratelé nebo fanoušci automotive různého věku. Právě pro ně nám na českém trhu chybělo místo, kde by mohli objevovat a získávat nové modely do svých sbírek. Až doteď byli odkázáni pouze na hračkárny, zahraniční e-commerce nebo nejrůznější burzy a aukce.
Otevřít showroom s modely Hot Wheels chtělo odvahu, a jsme proto rádi, že jsme našli partnera, který ji měl. Ono sbírání angličáků je vášní tolika sběratelů právě proto, že to není tak úplně jednoduchá záležitost – nových modelů, navíc z různých řad a kolekcí, jsou totiž každý rok vyšší stovky až tisíce, a dostupné jsou v závislosti na regionu a distribučním kanálu. Zkrátka ne všude je všechno. Snažili jsme se, aby v pražském showroomu v AutoPalace Spořilov bylo to úplné maximum, co umíme do Evropy, potažmo České republiky dostat,“ říká Marek Somol, brand manager značky Hot Wheels pro český a slovenský trh.
Limitované edice a exkluzivní modely
Zajímavostí společného projektu skupiny AutoPalace a koncernu Mattel je exkluzivní prodej vybraných limitovaných edicí modelů, které nebudou v distribuci na jiných místech v České republice ani na Slovensku. Sběratelé modelů se tak mohou v prostorách reálné prodejny automobilů těšit na takové skvosty z české distribuce Hot Wheels, jako je nová kolekce Spettacolare, která zahrnuje Lamborghini Countach LPI 800-4, Lamborghini Countach LPI 5000 QV, Alfu Romeo 155 V6 TI, Lancii Stratos nebo Alfu Romeo Giulia Sprint GTA. Další exkluzivní kolekce budou k dostání letos na podzim.
„Těší nás, že díky tomuto jedinečnému projektu prodeje automobilových modelů mimo kamenná hračkářství vítáme nyní v prodejnách AutoPalace novou cílovou skupinu zákazníků. Právě sběratelé populárních angličáků jsou pro nás novou a velkou příležitostí především proto, že jejich zájem směřuje většinou k segmentu supersportů a jinak kultovních aut. My jim však k tomuto sběratelskému zážitku můžeme otevřít i možnosti v řešení jejich reálné automobilové mobility. V tomto ohledu se zaměřujeme v našich showroomech jednoduše na všechny, pro které jsou krásná auta prostě srdeční záležitostí,“ říká Jozef Becska, marketingový manažer AutoPalace.
28.6.2023
AutoPalace
Foto: AutoPalace