Servind

Objem servisních služeb pokračuje v růstu

Objem servisních služeb pokračuje v růstu

Zákazníci v České republice převzali v loňském roce 34 975 nových vozů (+11,0 %) značek Volkswagen, Audi, Seat, Volkswagen Užitkové vozy a Cupra. Společnost Porsche Česká republika si udržuje své vedoucí postavení na českém trhu. Dosáhla při tom obrat 29,8 miliardy Kč (meziročně +16,4 %).

Společnost Porsche Česká republika úspěšně pokračuje v posilování svých servisních služeb, které jsou významným faktorem pro zajišťování vysoké úrovně spokojenosti a loajality zákazníků. Svědčí o tom obchodní výsledky divize After Sales v roce 2023.

Servisy partnerů společnosti Porsche Česká republika vloni obsloužily 136 900 vozidel, zatímco v roce 2022 to bylo 132 400 aut a roku 20121 119 700 vozů. Vykázaly 333 900 tzv. průchodů servisem proti 329 000 v roce 2022 a 328 900 roku 2021. Obsloužení většího počtu vozidel tak divize aftersales významnou měrou přispěla k úspěšným hospodářským výsledkům celé společnosti.

Divize After Sales pokračovala i v roce 2023 v úspěšných obchodních výsledcích. „Náš celkový obrat překročil hranici 2,7 miliardy korun, a meziročně se tak zvýšil o 10,2 %. K tomuto pozitivnímu vývoji přispěl nárůst počtu servisovaných vozů o 3,4 % na téměř 137 000 a průchodů servisem o 1,5 % na bezmála 334 000,“ shrnuje nejdůležitější ukazatele uplynulého roku vedoucí divize Jan Špinar.

„Stejně jako v minulých letech uděláme maximum pro to, abychom udrželi vysoký zájem našich zákazníků o profesionální servisní služby naší autorizované sítě. Atraktivitu našich poprodejních služeb zvyšujeme nejen průběžnými školeními našich zaměstnanců, ale také oblíbenými sezonními servisními akcemi, slevovou věrnostní kartou MyCard a rozšířeným programem výhodných servisních nabídek pro vozy starší 5 let,“ dodává Špinar.

Úspěšnou činnost servisní sítě dokládá i vysoká míra spokojenosti zákazníků, potvrzovaná mj. i průzkumy realizovanými formou mystery shoppingu ve spolupráci se společností Cebia. Výsledky vykazované v České republice se řadí mezi nejlepší v celé Evropě. Významně se na tom podílí i nové výcvikové středisko, které pomáhá zvyšovat kvalifikaci servisních pracovníků ve všech oblastech, a to nejen technických.

Mezi priority společnosti Porsche Česká republika patří již mnoho let podpora odborného vzdělávání. I proto pokračoval úspěšný projekt Best Employer. V jeho rámci probíhá spolupráce se 17 školami s výukou automobilových oborů a s přibližně 35 autorizovanými servisy značek Volkswagen, Audi, Seat, Volkswagen Užitkové vozy a Cupra. Studenti jsou motivováni programem QHERO, do něhož je aktuálně registrováno 635 pedagogů a 2500 učňů, kteří za své studijní a pracovní výsledky ve škole a na praxi v servisech sbírají body, za které loni získali 1600 odměn.

Dalším pilířem podpory výuky automobilových oborů je dlouhodobé partnerství se soutěží Autoopravář Junior. Největší importér jako jeden z hlavních partnerů této soutěže loni poskytl mimo jiné prostory své moderní Tréninkové akademie pro pražské finále a část celorepublikového finále, které se loni konalo společně pro ČR i SR.

V Tréninkové akademii se loni také poprvé konaly Profesní dny. Sedmidenní akce se zúčastnilo celkem 353 žáků ze 13 odborných učilišť a 35 pracovníků čtrnácti servisních partnerů. Cílem Profesních dnů bylo ukázat zábavnou formou práci v autorizovaném servisu a vyvolat v účastnících zájem o zaměstnání v příslušných servisech.

Datum zveřejnění

18.1.2024

Zdroj informací

Porsche Česká republika

Foto: Porsche Česká republika

Výběr jazyka

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2942 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál