Servind

Řešení servisu klientských aut Drivalia

Řešení servisu klientských aut Drivalia

Kvalita autoservisů je v poslední době velmi frekventované téma. Je lepší autorizovaný nebo nezávislý servis? A může laik poznat, který servis s ním hraje fér, a který, naopak, z něj chce jen vytáhnout peníze za zbytečně provedené úkony?

„Řada řidičů se nemusí orientovat ve všech detailech, které s nimi přijímací technik v servisu řeší. Jejich pozice je proto složitá,“ říká Lubomír Och, technický ředitel leasingové společnosti Drivalia Lease Czech Republic.

Drivalia má vůči servisům úplně jiné postavení než běžní řidiči. V České republice působí 30 let a aktuálně tady provozuje 30 000 zákaznických vozidel. V oblasti správy firemních flotil u nás nikdo jiný takové zkušenosti nemá. Servis vozidel zajišťuje prostřednictvím sítě dodavatelů, do které zahrnuje jak prověřené autorizované opravce, tak osvědčené nezávislé partnery.

„Za dlouhá léta, kdy v oboru působíme, naše servisní síť vykrystalizovala do podoby, kdy ji máme vyladěnou. Pokrývá celou republiku. Náš systém je založen na individuálním přístupu. Pro každou flotilu dokážeme navrhnout takový způsob servisování vozidel, který ideálně odpovídá typu autoprovozu a současně zohledňuje konkrétní klientské požadavky ohledně rychlosti provedení servisu, regionální dostupnosti a podobně,“ konstatuje Lubomír Och.

Podle něj není jediným parametrem status servisu, tedy jestli je značkový nebo nezávislý. Klíčové je, jestli je schopný splnit vysoké nároky Drivalie a jejích zákazníků. Kvalitu služeb společnost sleduje pomocí zpětné vazby od klientů i dalšími nástroji. Dbá na to, aby všechny úkony prováděné na voze byly opodstatněné. Před započetím prací schvaluje každou položku, v případě nejasností dokáže posoudit správnost navrhovaného postupu. Samozřejmostí je kontrola předložené kalkulace.

„Proces servisování vozidel je z velké části digitalizován. Náš tým školených odborníků má například k dispozici interní softwarový nástroj i veškerou dostupnou technickou dokumentací o všech výkonech předepsaných výrobci. Díky tomu víme, jaké úkony a kdy je třeba na vozidle udělat, které jsou naopak zbytné a kolik by to všechno mělo stát,“ vysvětluje Lubomír Och.

Jiný sofistikovaný online nástroj Drivalia využívá k odečítání servisních hlášení z jednotlivých vozidel v reálném čase. Na dálku „vidí“ kontrolky, které se ve vozech rozsvítí. Může pak klientům včas zorganizovat návštěvu servisu a předejít problémům.

„Pro nás je podstatné, abychom zajistili bezpečný provoz vozidla, tedy abychom dokázali eliminovat předvídatelné závady, případně byli schopni rychle reagovat na již vzniklé poruchy. Absolvování předepsaných servisních prohlídek je pro to nezbytnou podmínkou,“ doplňuje Lubomír Och.

Nasazení moderních technologií je podle něj pro správu firemních flotil klíčové. Jen s jejich pomocí lze zajistit co nejekonomičtější a také nejbezpečnější provoz vozidel.

Datum zveřejnění

15. 7.2024

Zdroj informací

Drivalia

Foto: Vladimír Rybecký

 

Výběr jazyka

Facebook

Naše Projekty - Oldtimer

Oldtimer< /

AutoWeek

AutoTablet

Page generated in 0.3516 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál