Servind

Kalendář Pirelli 2025 hlásí návrat k „sexy klasice“

Kalendář Pirelli 2025 hlásí návrat k „sexy klasice“

Fotografem ikonického kalendáře Pirelli pro rok 2025 byl jmenován Ethan James Green, jeden z nejvýraznějších fotografů současnosti známý svým specifickým citem pro podstatnou a osobní krásu. Kalendář, který byl focen v květnu a červnu v exotickém prostředí Miami Keys, bude oficiálně představen v listopadu v Londýně.

Pro The Guardian čtyřiatřicetiletý Green uvedl: „Všichni do tohoto života vstupujeme nazí. Je to tak trochu nejlepší způsob, jak zachytit naše pravé já.“  Svou inspiraci čerpal z předchozích kalendářů Pirelli, například z toho, který v roce 1994 nafotil Herb Ritts a na němž supermodelky 90. let Kate Moss a Cindy Crawford dováděly nahé na pláži na Bahamách.

Green zmínil, že když byl osloven italskou společností vyrábějící pneumatiky, aby se ujal vedení focení, rozhodl se vrátit k základům, ze kterých kalendář vychází. „Moje první myšlenky, když mě oslovili, byly následující: Když už mám dělat pro Pirelli, tak chci dělat pro Pirelli. Chtěl jsem se vrátit k sexy klasice, tedy k tomu, co si představíme, když se řekne Pirelli,“ řekl. Když svou vizi vysvětlil týmu Pirelli, okamžitě souhlasili: „Chtěli přesně to samé. Bylo to dokonalé.“

Mezi celebritami pózujícími pro vydání 2025 s názvem „Přehodnocení a odhalení“ jsou britská herečka Simone Ashley, britský herec John Boyega, francouzský herec Vincent Cassel, italská zpěvačka, herečka a modelka Elodie Di Patrizi, legendární múza, modelka a umělkyně Connie Fleming, americká vizuální a performativní umělkyně Martine Gutierrez, jihokorejská herečka a modelka Hoyeon, indicko-americká autorka, modelka a televizní moderátorka Padma Lakshmi, americká transgender modelka Hunter Schafer, americká modelka a herečka Jenny Shimizu a britská herečka Jodie Turner-Smith.

Kalendář Pirelli a jeho unikátní tradice v České republice

Kalendář Pirelli má za sebou více než padesátiletou historii. Poprvé byl představen v roce 1964, kdy Britové hledali inovativní marketingovou strategii pro společnost Pirelli. Umělecký ředitel Derek Forsyth a fotograf Robert Freeman tehdy vytvořili exkluzivní produkt s uměleckými a kulturními konotacemi. Kalendář prošel třemi hlavními obdobími od éry Beatles a mládežnických hnutí přes roky 1984–1994 s nenápadným product placementem až po návrat k umělecké podstatě po roce 1994.

Kalendář Pirelli se tiskne vždy jen v omezeném množství. Jeho unikátnost však nespočívá pouze v limitovaném nákladu, nýbrž také v tom, že není určen k prodeji. Jediný výtisk v České republice je každoročně dražen na podporu Masarykova onkologického ústavu. Pirelli tak v Česku již více než 20 let přispívá k filantropii.

Datum zveřejnění

16. 8. 2024

Zdroj informací

Pirelli

Foto: Pirelli

 

Fotogalerie

Výběr jazyka

Facebook

AutoWeek

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2744 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál