Servind

Zákazníci ve středu pozornosti: první konference vedení LKQ Europe je velkým úspěchem

Zákazníci ve středu pozornosti: první konference vedení LKQ Europe je velkým úspěchem

Společnost LKQ Europe, lídr na evropském aftermarketovém trhu náhradních dílů pro osobní vozy, dodávky a nákladní vozy, uspořádala 1. a 2. července ve Wembley v Londýně vizionářskou konferenci vedení, kde se sešlo 250 jejích top manažerů. Hlavním cílem bylo společné vyvinout strategie zajištění úspěchu zákazníků v měnícím se prostředí nezávislého aftermarketového trhu.

Společnost LKQ Europe s více než 27 000 zaměstnanci v 21 evropských zemích prostřednictvím své sítě 1 100 poboček pravidelně nabízí své služby 700 000 zákazníkům. Tato dceřiná společnost americké firmy LKQ Corporation dosáhla v roce 2018 obratu přibližně 4,6 miliard € a je vedoucím distributorem automobilových dílů na aftermarketovém trhu v Evropě. Reprezentují ji známé regionální skupiny Euro Car Parts, Sator Group, Rhiag Group, Elit, Auto Kelly a STAHLGRUBER Group a Atracco. LKQ také drží minoritní podíl ve veřejně obchodované společnosti Mekonomen, která má sídlo ve Švédsku.

Týmový duch a mistrovství

Společnost LKQ Europe pozvala do Wembley na svou první evropskou konferenci vedení 250 svých manažerů. Místo pořádání symbolizuje nejen týmového ducha a mistrovství, ale je to také místo, kde začal evropský úspěch společnosti LKQ v roce 2011.

Současný předseda a první generální ředitel společnosti LKQ Corporation Joe Holsten a aktuální prezident a generální ředitel Nick Zarcone se akce zúčastnili jako zvláštní hosté a podělili se o své motivační postřehy. Významní obchodní partneři společnosti LKQ Europe, mezi které patří Schaeffler, Hella, Mahle, Varta a několik dalších, konferenci podpořili jako sponzoři.

Identifikace trendů

Akce byla věnována problematice vítání změny a přípravě na vývoj na trhu, a to vždy v souladu s Darwinovým poznatkem, že nepřežívá ten nejsilnější, největší nebo nejinteligentnější druh, ale ten druh, který nejlépe reaguje na změnu.

Na setkání se řešily některé z důležitějších dlouhodobých trendů a způsoby, jak je využít ke zlepšení nabídky společnosti LKQ vůči zákazníkům. Z pohledu společnosti LKQ mezi klíčové prvky vývoje patří konsolidace trhu, strategie výrobců vozidel, noví distributoři zaměření na internet, prohlubující se nedostatek kvalifikovaných mechaniků, zpracování dat z vozidel a vliv nových technologií, od autonomního řízení po elektrická vozidla.

John Quinn, generální ředitel LKQ Europe, zdůraznil potřebu přijmout změny: „Je zřejmé, že nemůžeme předpokládat, že nadcházející roky budou připomínat minulost, protože věci se mění rychleji než kdy předtím. Musíme umět tyto příležitosti předvídat a jednat podle nich. Všichni musíme rozpoznat rozhodující potřebu adaptovat a měnit se, protože pro společnost LKQ to znamená obrovskou příležitost aktivně vytvářet podobu nezávislého aftermarketového trhu ku prospěchu našich zákazníků, zaměstnanců a zainteresovaných osob.“

Vyhledávání příležitostí, nikoli hrozeb

Účastníci konference se shodli, že klíčem k dalšímu úspěchu je postavení zákazníků na první místo tím, že jim budeme pomáhat chápat měnící se prostředí a vyznat se v něm.

Arnd Franz, provozní ředitel LKQ Europe, zdůraznil: „Potřebujeme svým zákazníkům ze servisů nabídnout vše, co potřebují pro úspěšné podnikání – servis, podporu, vybavení a školení k novým problémům, které souvisejí s technologickými změnami. Musíme nechat společnost LKQ růst, abychom dosáhli efektů, které jsou nezbytné k tomu, abychom svým zákazníkům mohli poskytovat řešení, která jim umožní zůstat konkurenceschopní. Musíme je podporovat prostřednictvím logistické sítě, která jim dodá flexibilitu a rychlost ve vztahu k jejich zákazníkům. Musíme je vybavit značkami a koncepty, na které se koncoví zákazníci mohou spolehnout.“

Vždy záleží na lidech

Zvláštní host Nick Zarcone, generální ředitel LKQ Corporation, zaměřil pozornost manažerů na fakt, že péče o zaměstnance bude v budoucnosti stejně významná jako poskytování služeb zákazníkům: „Musíme přilákat ty největší talenty v oboru, kteří budou ztělesňovat naše hodnoty. A musíme svým zaměstnancům pomoci přijmout nadcházející změnu a zároveň udržovat ve středu pozornosti své zákazníky,“ uvedl.

Joe Holsten, spoluzakladatel a předseda společnosti LKQ Corporation, využil příležitosti, aby zdůraznil význam důvěry ve vztazích. Joeovo poselství bylo zvláště trefné, protože společnost LKQ spojuje ty nejlepší firmy v oboru, z nichž každá má vlastní kulturu, tak, aby se LKQ Europe posunula na vyšší úroveň jako „jednotná LKQ“. „Důvěra je klíčem pro obchodní vedení – důvěra v sebe, dodavatele, ve vyšší management a důvěra našich zákazníků v nás. A tuto důvěru si musíme zasloužit každý den znovu.“

„Máme obrovskou příležitost aktivně vytvářet podobu nezávislého aftermarketového trhu ku prospěchu našich zákazníků, zaměstnanců a zainteresovaných osob.“ John Quinn, generální ředitel LKQ Europe

„Potřebujeme svým zákazníkům ze servisů nabídnout vše, co potřebují pro úspěšné podnikání.“ Arnd Franz, provozní ředitel LKQ Europe

„Musíme přilákat ty největší talenty v oboru, kteří budou ztělesňovat naše hodnoty. A musíme svým zaměstnancům pomoci přijmout nadcházející změnu a zároveň udržovat ve středu pozornosti své zákazníky.“ Nick Zarcone, generální ředitel LKQ Corporation

„Důvěra je klíčem pro obchodní vedení – důvěra v sebe, ve vyšší management a důvěra našich zákazníků v nás.“ Joe Holsten, spoluzakladatel a předseda LKQ Corporation

Datum zveřejnění

25.7.2019

Zdroj informací

LKQ Europe

Fotogalerie

Výběr jazyka

Facebook

AutoWeek

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2857 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál