Společnost Kia Motors Czech (KMCz) v uplynulých týdnech slavnostně otevřela tři zrenovovaná dealerství postavená podle globálního designového konceptu automobilky „Kia Red Cube“. Dva moderní showroomy otevřely v Praze společnosti Auto Jeremiášova a Autobond Group. Třetí showroom otevřela společnost Auto Hlaváček v Olomouci. Jde o první showroom ve standardu v Olomouckém kraji. Zákazníci tak v současnosti můžou navštívit už 11 dealerství Kia Red Cube celkem v osmi městech po celé České republice.
Slavnostního otevření Red Cube se zúčastnilo nejvyšší vedení společnosti Kia Motors Czech včetně prezidenta společnosti pana Jae Yun Kima a také generálního ředitele Arnošta Barny.
„Globální standard Red Cube je zásadním krokem pro změnu vnímání značky KIA v České republice i ve světě. Za 27 let působení na tuzemském trhu ušla KIA velký kus cesty a proto je pro nás otevření každého dalšího nového či modernizovaného dealerství v tomto konceptu důležitým okamžikem,“ říká Jae Yun Kim.
Generální ředitel Kia Motors Czech Arnošt Barna k tomu potom dodává: „Rád bych všem třem dealerům ještě jednou poděkoval za jejich dlouhodobou důvěru ve značku Kia a ochotu k investicím do rekonstrukce a modernizace showroomů. Věřím, že povedou k lepšímu vnímání značky Kia mezi našimi klienty a že pomohou i v dnešní těžké době zvýšit zájem zákazníků a prodej našich vozů u těchto partnerů.“
Všechna tři dealerství patří mezi důležité obchodní partnery společnosti KMCz. Společnost Auto Jeremiášova získala v letošním roce prestižní celoevropské ocenění Platinum Dealer, které uděluje evropská centrála ve Frankfurtu za výjimečný přínos značky Kia na evropském trhu. Společnosti Autobond Group a Auto Hlaváček patří se čtyřmi, respektive třemi showroomy k nejdůležitějším dealerům značky Kia v Česku.
Celková výše investice do modernizovaných Red Cube showroomů se pohybovala v řádech desítek milionů korun a jejich výstavba trvala v rozpětí od 3 do 6 měsíců. Celková plocha dealerství ve stylu Red Cube se díky otevření těchto tří showroomů rozrostla o 1398 m2 a dosahuje již 4371 m2.
Red Cube představuje vizuální zastřešení dlouhodobé designové strategie značky Kia a je dovršením změny její korporátní identity, která započala před více než 13 lety s příchodem Petera Schreyera bývalého šéfdesignéra automobilky Kia a ve které úspěšně pokračuje Karim Habib viceprezident a vedoucí designu značky KIA. Nové pojetí reprezentativních prodejních a servisních prostor vychází ze základních designových atributů automobilky, které reprezentují skloubení důvěry, dynamičnosti a zábavy. Výrazně červená korporátní barva značky Kia, je zastoupena ve všech základních prvcích nacházejících se v interiéru dealerství a jeho blízkém okolí.
03.06.2020
Kia Motors Czech