Suzuki rozšiřuje své servisní služby. Zájemcům o ojetý vůz pomůže s kontrolou historie a skutečného stavu auta, stávajícím majitelům zase s absolvováním technické prohlídky. Novinkou v nabídce je také uskladnění pneumatik a tzv. pick up servis.
Stávající bohatá nabídka služeb pro majitele vozů Suzuki se rozšiřuje o další užitečné novinky. K prodloužené záruce, asistenční službě a dodatečné montáži originálního příslušenství v souladu s homologací konkrétního vozu se přidávají nové služby.
Ověření stavu vozidla
Pro zájemce o ojetý vůz Suzuki, který chce získat maximum informací o jeho původu a aktuálním stavu mají všechny autorizované servisy přístup k výrobním specifikacím a k databázi servisní historie. Na vyžádání dostane zájemce o ojetý vůz protokol o výrobním stavu vozidla. Díky tomu lze ověřit, zda aktuální výbava vozu odpovídá jeho původní specifikaci.
Přehled servisní historie zahrnuje všechny návštěvy autorizovaných servisů v České republice a v případě aut z dovozu i záznamy ze zahraničí, pokud jsou v centrální databázi k dispozici. Technik autorizovaného servisu Suzuki zkontroluje také provedení případných servisních kampaní. Samozřejmostí je i možnost diagnostiky daného vozu.
Služba ověření stavu vozidla je dostupná ve dvou balíčcích sestavených podle požadavků zákazníků.
Kontrola vozidla před STK
Autorizované servisy nabízí před návštěvou STK komplexní kontrolu vozu, vystavení detailní zprávy včetně diagnostického protokolu a sestavení rozpočtu nezbytných oprav pro úspěšné absolvování povinné technické kontroly.
Pro zákazníky, kteří chtějí vše vyřídit bez starostí a s minimálními časovými nároky, je dostupná také rozšířená individuální varianta. Ta spočívá v provedení nezbytných oprav odsouhlasených zákazníkem, vyřízení veškeré administrativy a absolvování technické prohlídky v zastoupení. Majitel vozu tak má jistotu úspěšného výsledku a ušetří i několik hodin vyřizování a čekání.
Další nové doplňkové služby
Suzuki přidává do nabídky svých autorizovaných servisů ještě další služby. Sezónní uskladnění pneumatik přijde vhod všem zákazníkům, kteří nemají k dispozici vhodné prostory pro uložení druhé sady pneumatik či celých kol.
Pick up servis naproti tomu šetří čas. Celá procedura zabere majiteli vozu v součtu doslova jen minuty. Pracovníci autorizovaného servisu vyzvednou vůz u zákazníka doma nebo na jiném místě a po provedení všech objednaných zásahů ho zase přistaví na původní místo. Žádné čekání, žádné mrhání drahocenného času na cestu do servisu a zpět. Vše se dá vyřídit po telefonu nebo e-mailem a osobní kontakt s pracovníky servisu se omezuje na pár nezbytných formalit při předávání vozu.
Nadstandardní záruka a asistenční služby
Všechny vozy Suzuki mají nadstandardně dlouhou záruční dobu, a to 3 roky nebo 100 000 km. Při zakoupení modelu Suzuki S-Cross automaticky bezplatně obdržíte další 2 roky pojištění prodloužené záruky od společnosti Real Garant Versicherung AG nad rámec standardní záruční doby. Po celou dobu trvání záruky je také k dispozici bezplatná asistenční služba s celoevropskou působností, která vždy zajistí příjezd pomoci a případný odtah vozu k opravě do autorizovaného servisu.
Kdykoliv během trvání standardní záruky výrobce lze sjednat připojištění prodloužené záruky na celkových 5 let a 150 000 km. Po skončení tovární záruky lze také každoročně prodlužovat užívání bezplatné asistenční služby.
26.06.2020
Suzuki