Automobilka Volvo Cars zásadním způsobem mění to, jak a kde se bude setkávat se svými zákazníky. Rozhodla se opustit stávající velkoobchodní model a přesunout se do on-line prostředí. Jejím cílem je stát se do roku 2030 výrobcem jen plně elektricky poháněných automobilů. V souladu s touto vizí se v následujících letech chystá představit zcela novou rodinu elektrických vozů, které budou dostupné pouze on-line.
V rámci své nové obchodní strategie chce společnost Volvo Cars věnovat značné investice do on-line prodejních kanálů, radikálně omezit složitost své produktové nabídky a stanovit transparentní ceníky modelů.
V kombinaci s on-line prodejem se společnost Volvo Cars zaměří na kompletní nabídku komfortních zákaznických služeb, které budou k dispozici pod označením Care by Volvo.
Strategie společnosti Volvo Cars se zaměřuje na nejrychleji rostoucí segment globálního automobilového průmyslu - luxusní elektrické automobily. Automobilka se zavázala dostat se do popředí tohoto segmentu, a proto se bude z hlediska vývoje zaměřovat pouze na elektrická vozidla.
Zatímco bude Volvo Cars investovat značné prostředky do platforem pro on-line prodej, chce ve spolupráci se svými autorizovanými prodejci zároveň budovat pevnější vazby se zákazníky. Autorizovaní prodejci tím pádem zůstanou zásadním dílkem tvořícím zákaznický zážitek, přičemž budou mít i nadále na starosti celou škálu důležitých služeb, jako jsou příprava vozů, jejich předávání a servis.
On-line zakoupený vůz Volvo bude dodáván s celým balíčkem komfortní péče, která zahrnuje servis, záruku, silniční asistenční službu a na základě dostupnosti také pojištění a různé možnosti pro nabíjení v domácích podmínkách.
V rámci svého vlajkového obchodu na stránkách volvocars.com automobilka radikálně zjednoduší proces objednání vozů Volvo, jenž se bude skládat z menšího počtu kroků. Zákazníci získají možnost vybrat si z atraktivních předem konfigurovaných elektrických vozů Volvo, díky čemuž bude objednání vozu snadné a pohodlné a jeho dodání rychlé. Další komfort a zjednodušení přicházejí ve formě transparentního stanovení cen modelů. Tím dojde k eliminaci nutnosti vyjednávat a zvýší se transparentnost celého procesu, což přispěje k vyšší důvěryhodnosti značky.
V průběhu letošního roku bude on-line prodej plně elektrických modelů spuštěn i v České republice.
„Budoucnost společnosti Volvo Cars je definována třemi pilíři: elektřina, online prostředí a růst. Chceme našim zákazníkům nabídnout pocit klidu a bezstarostné vlastnictví vozu Volvo tím, že proces získání vozu a následné cestování s ním zbavíme všech složitostí. Usilujeme především o jednoduchost a komfort,“ říká ředitel pro globální obchodní operace Lex Kerssemakers.
4.3.2021
Volvo Cars