Servind

AVA přeřazuje a posiluje svou konkurenceschopnost

AVA přeřazuje a posiluje svou konkurenceschopnost

Přední evropský dodavatel v oblasti termální techniky realizuje změny, aby po COVID-19 přizpůsobil svou organizaci na trhu náhradních dílů. S výkonným ředitelem společnosti AVA Cooling France Michaëlem Piqueurem a manažerem prodeje v AVA Benelux Edwinem de Goeyem jsme hovořili o zaměření na klíčové výhody, jako jsou cena, program a logistika, a o tom, jak 58letá značka bude v budoucnosti vedena k růstu.

Staré rčení „starého psa novým trikům nenaučíš“ do pěti evropských kanceláří AVA nedorazilo, respektive  společnost se rozhodla je ignorovat. Namísto toho se tento hráč už téměř 60 let působící na trhu s termální prvky přizpůsobuje a přesouvá pozornost na jádro svého podnikání na evropském automobilovém trhu s náhradními díly.

„Vidíme, že každý se snaží být ve všem nejlepší. To často vede jen k průměrným výsledkům. Můžete to přirovnat k vynikajícímu jídlu. Samozřejmě můžete jít do supermarketu a koupit si italské jídlo. Můžete tam dostat všechno. Ale v žádném případě to nebude to nejlepší, co najdete. Za tím byste měli jít do skutečné italské restaurace. Stejně tak se chceme odlišit a vyniknout v tom, o čem věříme, že našim zákazníkům přinese nejvyšší hodnotu: cenu, program a logistiku,“ vysvětluje Michaël Piqueur.

Přenesení úspor

Na trhu s náhradními díly se v současnosti projevují bezprecedentní potíže způsobené kombinací pandemie COVID-19, zvýšenými náklady na dopravu a prodlouženou dobou výroby. To vyvolává tlak na výrobce, aby dokázali dodávat své výrobky a přitom udržovat nízké náklady. To jsou problémy, které AVA chce řešit.

„Pokud chceme udržet nízké náklady, nemůžeme jen házet peníze do všech aspektů trhu s náhradními díly. Víme, jak vytvořit skvělý produkt za mnohem nižší cenu než naši konkurenti. Například nepotřebujeme investovat do školicích programů světové úrovně. Společnosti jako Nissens je již mají a velkoobchodníci nemusejí slyšet totéž od dvou různých společností. Místo toho můžeme tuto úsporu přenést na naše zákazníky k oboustrannému prospěchu,“ vysvětluje Edwin de Goey.

Služba v srdci podnikání

Silné zaměření na cenu, program a logistiku však neznamená, že společnost AVA ponechá své zákazníky svému osudu. Společnost bude i nadále podporovat své zákazníky prostřednictvím své evropské organizace s místními zastoupeními.

„Pracujeme na trhu s náhradními díly tak dlouho a máme za sebou jednu z nejsilnějších organizací vyhrazených pro aftermarket. Vidíme, jaký význam získaly cena a logistika, a věříme, že je na nás, abychom v obou ohledech poskytovali to nejlepší. Ale nemůžete úspěšně podnikat bez silné zákaznické podpory. Zákaznický servis vždy byl a bude středobodem naší strategie. Naši zákazníci proto mohou vždy očekávat, že jim vždy budeme ku pomoci, kdykoli nás budou potřebovat,“ uzavírá Michaël Piqueur.

Datum zveřejnění

21.7.2021

Zdroj informací

AVA

Foto: AVA

Fotogalerie

Výběr jazyka

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2522 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál