LAFT pomůže dodavatelům

LAFT pomůže dodavatelům

Plánování výroby a nákup vstupního materiálu jsou nyní pro dodavatele v automobilovém průmyslu neobyčejně složité a zdlouhavé. Vzhledem k situaci na trhu se výrobci automobilů snaží nejistotu v plánování částečně přenést na své dodavatele a ti na to doplácejí.

I proto česká technologicko-poradenská firma Logio přichází s novým produktem Logio Automotive Forecasting Tool (LAFT), který nabízí v modelu Software as a Service (SaaS). LAFT pomáhá dodavatelům, kterým kompenzuje nepříznivou situaci prostřednictvím chytrých algoritmů a vizualizace velkých dat.

Nástroj, který je produktem vlastního vývoje Logio, je postaven na platformě Microsoft Power BI a využívá pokročilé algoritmy pro zpřesnění i vyhodnocování předpovědi odvolávek. Jeho cílem je zabránit plýtvání zásobami, omezit nadbytečnou přepravu a ušetřit cenný čas zaměstnanců, kteří se podílejí na plánování výroby.

„Ve výsledku dokážeme uspořit okolo 5–10 % skladových zásob. Především však nabízíme dispečerům a plánovačům výroby výkonný nástroj, díky kterému se mohou soustředit pouze na problematické dodavatele či položky, a tím ve výsledku ušetřit až 15 % svého času. Zprovoznění řešení navíc není vůbec složité, odhadovaná průběžná doba projektu včetně vytvoření datového můstku a implementace na platformu Power BI je 30 pracovních dnů,“ říká Filip Zapletal z Logia.

Logio je česká technologicko-poradenská firma, která od roku 2004 přináší svým zákazníkům řešení pro problematiku řízení dodavatelských řetězců. Snahou Logia je optimalizace dodavatelských řetězců, odstraňování jejich neefektivity a pomoc klientům v růstu.

Datum zveřejnění

2.06.2022

Zdroj informací

Logio

Foto: Logio

Výběr jazyka

Facebook

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2912 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál