Servind

V pololetí Opel jedničkou v segmentu LUV

V pololetí Opel jedničkou v segmentu LUV

Značka Opel výrazně boduje v segmentu lehkých užitkových vozů. V roce 2023 se zařadila do absolutní špičky a v pololetí se dokonce prosadila na první místo mezi všemi značkami!

Podle statistik Svazu dovozců automobilů (SDA) se v červenci v ČR prodalo 2123 lehkých užitkových vozů, z toho 349 připadalo na značku Opel. V kumulovaných číslech se za 1. až 6. měsíc v ČR prodalo 10 726 LUV vozů, což znamenalo meziroční nárůst o 21 %. Opel přitom během prvního pololetí v ČR dodal 1314 lehkých užitkových vozů a vykázal tak meziroční nárůst o 102 % - druhý nejvyšší z pěti nejsilnějších značek v celém LUV segmentu. Opel díky tomu poskočil ze 7. příčky za rok 2022 rovnou na třetí.

„Za masivním růstem Opelu v segmentu LUV stojí jednak široká a komplexní modelová nabídka a také řada úspěšných flotilových obchodů,“ říká Josef Šopík, šéf českého zastoupení automobilky Opel.

Nabídka Opelu v LUV segmentu začíná u kompaktního modelu Combo Van, který se dodává ve dvou délkách se zážehovými a vznětovými motory i v BEV verzi s dojezdem až 280 km. O stupínek výš Opel nabízí Vivaro ve dvou délkách. Také Vivaro je k dispozici se vznětovými motory i jako elektromobil s dojezdem až 330 km. Nejvýš stojí Movano, které v největší verzi nabídne až 17 m3 prostoru pro náklad v až pěti europaletách. 

Právě Movano letos zabodovalo v několika velkých výběrových řízeních. Obchodem roku je určitě kontrakt na několik stovek Movan pro Českou poštu. Valníky Movano slouží i v půjčovnách hobbymarketů OBI a dvě desítky Movan odebrala firma Oresi, největší prodejce kuchyní v ČR.

Zakázku na stovku vozů získal Opel od přepravní firmy DoDo a kompaktní Comba se zabydlují ve flotilách velkých firem, jako jsou např. dodavatel stavebních materiálu Cemex nebo GasNet, provozovatel největší plynárenské distribuční soustavy v České republice. Flotilu rozvážkových vozů internetového obchodu Rohlik.cz obohatilo 15 elektrických dodávek Vivaro-e.

„Opel nehodlá svoji špičkovou pozici v LUV segmentu opustit. Už začátkem příštího roku projdou všechny tři naše LUV řady zásadní modernizací, která se projeví v dalším zvýšení jejich efektivity a užitných parametrů,“ říká Jakub Kučmaš, obchodní ředitel českého zastoupení značky Opel.

Datum zveřejnění

1.9.2023

Zdroj informací

Opel

Foto: Opel

 

Výběr jazyka

Facebook

AutoWeek

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.2764 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál