Servind

Druhé zastoupení pro Alpine v ČR

Druhé zastoupení pro Alpine v ČR

Již třetím rokem po sobě pokračuje značka Alpine v dvouciferném růstu v prémiovém segmentu s nárůstem registrací o 22,1 % a s celkovým počtem 4328 prodaných vozů. Alpine A110 si udržuje vedoucí pozici jako nejprodávanějším dvoumístným kupé v Evropě. K tomuto výsledku přispěl úspěch modelu A110 R a limitované série: A110 San Remo 73, A110 R Le Mans a A110 S Enstone Edition.

Značka Alpine dále pokračuje ve své strategii mezinárodní expanze a nyní eviduje 156 prodejních míst po celém světě. Rok 2024 bude ve znamení přechodu Alpine na elektromobily. Značka představí svůj sportovní městský vůz Alpine A290, první vozidlo ze své 100% elektrické řady.

V červnu 2022 oznámila značka Alpine otevření svého prvního prodejního místa v České republice. Po Maďarsku a Slovinsku byl vstup do Česká republiky v souladu se strategií silné mezinárodní expanze. První centrum Alpine v Praze provozuje jeden z největších prodejců vozů Renault a Dacia, společnost Pyramida Průhonice. V roce 2023 se v České republice prodalo celkem 23 vozů včetně modelu A110 R Le Mans. Verze GT, S a R tvořily 83 % prodejního mixu.

Rok 2024 přinese značce Alpine v České republice další pozitivní změnu, a tou je otevření druhé pobočky. V Brně otevřel zastoupení Alpine jeden z největších dealerů na českém trhu, brněnská společnost Opportunity, která má více jak 30letou tradici. Opportunity tím zároveň symbolicky navazuje na svoje dřívější aktivity a přítomnost v motorsportu - její majitel Vladimír Hladík v minulosti úspěšně působil v českých i evropských okruhových šampionátech.

„Otevření Alpine Centre Brno je pro nás důležitý krok, kterým chceme zákazníkům nabídnout exkluzivní značku automobilů. se velmi úspěšně profiluje jako sportovní značka, která je zároveň součástí koncernu Renault,“ popisuje Vladimír Hladík důvody, díky kterým se rozhodl vybudovat zcela nový showroom v nové vícepodlažní budově na Sedláčkově ulici v Brně-Líšni.

Na 280 m2 představí kompletní portfolio značky, které čítá pět variant sportovního modelu A110. Jeho základem je vždy celohliníkový sportovní vůz s motorem uprostřed a poháněnými zadními koly. „Exkluzivita modelu je zaručena tím, že jde o manufakturu, s roční produkcí asi 4500 vozů pro celý svět,“ upozorňuje Vladimír Hladík.

Podle obchodního ředitele Opportunity Pavla Hanáka bude značka v Brně těžit ze své exkluzivity: „Typický zákazník je někdo, kdo hledá nezvyklé a jedinečné auto. Zároveň současná modelová řada nabízí širokou možnost přizpůsobení, s trochou nadsázky je možné si vytvořit auto, jaké nebude mít nikdo jiný. Navíc za poměrně příznivou cenu. Z pohledu plochy jsme a budeme jedním z největších showroomů značky Alpine v Evropě a to dle nového konceptu.“ Předpokládá, že většina zákazníků se bude rekrutovat z Moravy a Slovenska.

Datum zveřejnění

8.4.2024

Zdroj informací

Renault

Foto: Renault

Fotogalerie

Výběr jazyka

Facebook

AutoWeek

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.3215 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál