Servind

Nový Castrol Magnatec Hybrid

Nový Castrol Magnatec Hybrid

Nový Castrol Magnatec Hybrid s technologií Dualock je navržen tak, aby odolával obtížným pracovním podmínkám dnešních hybridních motorů. Poskytuje o 50 % lepší ochranu před opotřebením motoru.

V hybridním pohonu motor pracuje přerušovaně a v nízké rychlosti přepíná na elektrický pohon aby se vozidlo mohlo pohybovat, což s sebou přináší obtížné pracovní podmínky - až o 40 °C nižší teplotu než ve vozidle bez hybridního pohonu.

Nižší teplota a víc startů

V typickém městském provozu může být motor používán pouze krátkou dobu před opětovným přepnutím na elektrický pohon, takže často pracuje při teplotě až o 40 °C nižší než ve vozidle bez hybridního pohonu, což je nežádoucí.

Některé hybridní motory se během svého života zastaví, přepnou na elektrický pohon a znovu nastartují až 500 000x - to je 10x víc než u motorů, které nejsou součástí hybridního pohonu. To rovněž vytváří větší znečištění, protože bez dodatečného tepla ze spalovacího motoru se voda a další nečistoty neodpařují.

Nový hybridní standard Hyspec

Nový olej se posuzuje oproti specifikacím Hyspec, novému standardu společnosti Castrol pro výkonnost hybridních pohonů. Standard Hyspec byl vytvořen na základě dvou miliard datových položek, reálných silničních testů a poznatků od zástupců motoristického sportu a partnerských výrobců OEM shromážděných během 25 let testování a výzkumu.

V hybridním pohonu pracuje motor přerušovaně a při nízké rychlosti přepíná na elektrický pohon, aby se vozidlo mohlo pohybovat, což s sebou přináší obtížné pracovní podmínky. Castrol Magnatec Hybrid poskytuje o 50 % lepší ochranu před nízkými teplotami a opotřebením motoru při opětovném startování. Olej byl testován na základě limitu pro opotřebení podle specifikací Sequence IVA API SN a na základě limitů pro opotřebení podle specifikací CEC OM646LA ACEA.

Castrol Magnatec Hybrid byl navržen na základě porovnání provozních podmínek plug-in hybridního pohonu a pohonu se spalovacím motorem během testovacího cyklu podle průmyslové normy a na základě testování částečně hybridních vozů společností Castrol, což představuje odhadem 45 % celosvětového vozového parku hybridních vozů z roku 2022. Testování probíhalo v důležitých oblastech emisí znečišťujících látek, přerušovaného chodu motoru a systémové účinnosti.

Datum zveřejnění

26. 8. 2024

Zdroj informací

Servind

Foto: Castrol

 

Fotogalerie

Výběr jazyka

DRIVALIA EXPO 2024

Facebook

AutoWeek

AutoTablet

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Page generated in 0.3328 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál