Servind

Rozhodnutí musí být na zákazníkovi

Rozhodnutí musí být na zákazníkovi

V roce 2021 Direct pojišťovna vstoupila mezi poskytovatele služeb motoristům koupí prvních dealerství a autoservisů. Tím získala i prodej ojetých automobilů. Vzniklo tak Direct auto. Dnes je ve fázi budování Direct Autoparku v novém areálu v Horních Počernicích, kde chce radikálně změnit způsob prodeje aut otevřeným přístupem k zákazníkům.

Autoservisy a autoslužby pod hlavičkou Direct auto jsou zaměřené na to, aby klientům poskytovaly co nejlepší zážitek. Jejich cílem není vytvořit další síť autoservisů a dealerství se snahou maximalizovat zisk, ale zlepšit prostředí obchodu s auty, zejména pro zájemce o ojetá auta, vytvořit výjimečné místo, kam budou motoristé jezdit rádi. Direct auto klientům nabízí prodej a koupi jejich vozu tak, aby to pro ně bylo co nejpohodlnější a co nejméně stresující.

Na to, jak chce naplňovat tyto své cíle jsme se zeptali podporovatel prodeje ojetých vozů v Direct auto Jáchyma Knedlhanse. Jeho kariéra je spojena s obchodem a finančními službami. Od roku 2000 se specializuje na segment ojetých vozidel. Byl členem statutárních orgánů a zastával ředitelské obchodní pozice u největších prodejců, kde se podílel na jejich expanzi v ČR i zahraničí. Má za přání, stát se se spolehlivým a poctivým partnerem zákazníka.

Koupě auta je pro kupující velmi často nesmírně stresující událostí, zvláště v autobazarech. Vy tvrdíte, že to chcete změnit. Co si pod tím máme představit?

„Od počátku jsme věděli, že by bylo škoda stavět další autobazar, protože naše ambice změnit kulturu prodeje ojetých aut jsou mnohem širší. Máme přístup k novým i ojetým vozům, poskytujeme finanční služby Birne, která je součástí naší skupiny, a spolupracujeme s Direct pojišťovnou. Proto i vznikla myšlenka soustředit na jedno místo vše, co Direct nabízí v online světě. Jsme výjimeční tím, že nabízíme i nová auta. Naším cílem je poskytnout klientům vše na jednom místě. Chceme vytvořit autopark s nabídkou ojetých i nových aut mimo tradiční dealerství, aby zájemce našel vše, co potřebuje, na jednom místě.“

Naší ambicí je nebýt jen prodejním místem, ale aby se Direct Autopark stal prostorem, kam může kdokoliv přijít a bezplatně konzultovat, jaké řešení mobility je pro něj nejvhodnější. Neptáme se zákazníka, jaké auto si přišel koupit, ale jak žije a jaké má potřeby. Nejde nám tedy jen o prodej, ale o vytvoření prostoru, kde konzultant zjistí potřeby klienta a na jejich základě mu navrhne nejvýhodnější řešení, včetně financování nebo třeba možnosti krátkodobého pronájmu přes Birne s výhledem na budoucí výměnu vozu.

Zákazníkovi pomůžeme vybrat ideální auto, navrhneme způsob financování a informujeme ho o očekávaných nákladech v horizontu jednoho roku. To vše s maximální transparentností. Poskytneme mu veškeré informace o voze na základě dat od našich partnerů a upozorníme na případná rizika, přičemž konečné rozhodnutí je na něm.

Pro takový přístup je ale potřeba mít ty správné lidi. Asi není jednoduché je najít.

Datum zveřejnění

30. 12. 2024

Zdroj informací

Vladimír Rybecký

Foto: Direct auto

Fotogalerie

Výběr jazyka

Facebook

Naše Projekty - Oldtimer

Oldtimer< /

AutoWeek

AutoTablet

Page generated in 0.3272 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál