Víc než tisíc objednávek, nadprůměrný zájem o elektrické verze i opětovný úspěch bestselleru Peugeot 2008 – taková je bilance letošní jarní akce „7 dní Peugeot“.
V akčním týdnu od 10. do 16. března klienti z celé republiky využili příležitost pořídit si nový vůz za atraktivní cenu s výhodným financováním a bezprecedentní sedmiletou zárukou. Jarní akce “7 dní Peugeot” byla úspěšně zakončena, ovšem snaha o další růst prodejů značky Peugeot pokračuje. Proto Peugeot přináší další zajímavé ceny a výhody.
Během sedmi dní uzavřeli koncesionáři Peugeot v Česku celkem 1006 objednávek. Z toho 60 % tvořily skladové vozy, které byly ihned k dispozici, a 40 % objednávek směřovalo do výroby. Ty posílí prodej značky v nadcházejících měsících.
Nejprodávanějším modelem byl dle očekávání Peugeot 2008, který tak znovu připomněl svou více než deset let trvající dominanci v rámci značky Peugeot v ČR. Během akce se pro něj rozhodlo téměř 300 kupujících. Výborné výsledky zaznamenaly i ostatní modely – řady Peugeot 208, 3008, 5008 a Rifter překročily hranici stovky objednávek.
Zájem o elektrické verze roste
Také roste zájem o elektrické verze, které představovaly 4 % všech objednávek, což je nadprůměrný výsledek oproti dlouhodobému průměru značky. Velká část elektrických vozů byla objednána soukromými klienty, což značí, že elektromobilita v Česku už není jen doménou firemních flotil.
„V letošní akci 7 dní Peugeot zafungovalo naprosto všechno. Nejvíce zájemců bylo motivováno sedmiletou zárukou, mnohé ale nalákala atraktivní cena. A další ocenili zajímavou možnost flexibilního financování s úrokem od 2,9 %. Každý klient má jiné potřeby, očekávání i priority, a právě v tom spočívá naše výhoda. Díky široké škále produktů a služeb dokážeme vytvořit nabídku skutečně na míru a zároveň si dokážeme získat důvěru zákazníků. Tuto strategii budeme rozvíjet i v dalších měsících,“ říká Filip Lapka, prodejní ředitel značky Peugeot v ČR.
Peugeot Professional na plný plyn
V rámci paralelně probíhající akce „7 dní Peugeot Professional“ bylo prodáno přes 200 užitkových vozů, přičemž majoritní podíl si připsal modernizovaný Peugeot Boxer.
„Výsledky akce 7 dní Peugeot Professional předčily naše očekávání. Velkou zásluhu na tom měla nejen efektivní a jednotná komunikace, ale také atraktivní produktová nabídka a vynikající připravenost celé naší koncesionářské sítě. Všichni dealeři se včas předzásobili, a měli tak dostatek vozů k okamžitému odběru. Značka Peugeot nabízí kompletní modelovou řadu Partner, Expert, Boxer a jsem velmi potěšen, že dokážeme firemním klientům zajistit vyváženou kombinaci vozidel, dostupnosti a nízkých nákladů na provoz vozidel. Věřím, že jsme nastavili trend pro značku Peugeot i do dalších úspěšných měsíců,“ prohlásil Lukáš Hošek, ředitel fleetového oddělení.
Nadcházející strategie: podpora SUV a fleetových služeb
V následujících měsících se značka Peugeot zaměří především na pilíře své modelové řady – menší i velká SUV a osobní dodávku Rifter. Peugeot 2008 bude podpořen cílenou reklamní kampaní a cenovou nabídkou od 479 000 Kč. Na skladové vozy navíc značka připravila dodatečnou podporu, díky které si zákazníci budou moci nový vůz pořídit ještě výhodněji. Kromě toho připravil Peugeot atraktivní podmínky také pro větší SUV, Peugeot 3008 a 5008, a to nejen ve standardních hybridních a elektrických verzích, ale i v plug-in hybridních, a elektrických variantách s dlouhým dojezdem (Long Range).
Další oblíbený model, Peugeot Rifter je k dispozici s turbodieselem nebo jako elektromobil, přičemž na všechny verze modelu Rifter poskytne Peugeot v ČR nově nadstandardní sedmiletou záruku.
Podpora firemního zákaznického segmentu zůstává významnou součástí strategie. Značka Peugeot proto zaručí všem klientům lehkých užitkových vozů pětiletý servis zdarma (nebo 200 000 km), což v této kategorii představuje zásadní konkurenční výhodu.
„Ověřili jsme si, že bezstarostnost je pro firmy při výběru vozu zcela zásadním kritériem. Proto jsme se rozhodli ještě zvýšit náš standard a přidat k naší dosavadní čtyřleté nabídce ještě další rok. Zákazníci nám svým zájmem potvrzují, že jdeme správným směrem a výsledky jsou patrné zejména u naší stálice, modelu Peugeot Boxer. K jeho popularitě zásadním způsobem přispěla i nová motorizace BlueHDi 2.2, která si už získala respekt mezi firemní klientelou napříč odvětvími,“ uvádí Lukáš Hošek.
10. 04. 2025
Peugeot
Foto: Peugeot